Persandingan FaQiH + leZa 31 Ogos 2019

Persandingan Faqih dan leza di Kg Landai Sik kedah 31 0g0s 2019
kedua dua mempelai nampak cantik berseri.
hari Raja sehari buat mereka.
sama cantik dan sama padan.di harap pehubungan suami isteri sampai ke syurga.
terima kasih kerana telah memilih saya sebagai official photographer pada majlis tersebut.
saya sebenarnya rasa teruja juga bila sampai disini,suasana kampung yang tenang
ialah suasana yang telah lama saya idamkan.orang kampung disini sungguh peramah dan baik hati,
ketika makan pengantin,masa itu digunakan sebaik baiknya oleh saya untuk bersembang dan mengenali dengan lebih dekat lagi ketika saya disitu.
ramai juga yang bertanya saya dari mana,saya jawab saya dari puchong.sungguh terkejut mereka orang selangor ambil gambar terlalu jauh.saya cuma tersenyum manis...






Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya