Proses kembali gambar lama untuk Control detail hightlight awan


Mood tengah rajin aku process balik gambar lama yang aku shoot tanpa menggunakan filter dengan cara manual bracketting shoot dan fully process didalam adobe photoshop cs 6.. didalam laptop yang sebenarnya aku lagi berminat buat didalam adobe cc sebab ade benda dalam tu aku yg aku nak pakai.jadi kita pakai ape yang ade bila pc kembali ok balik kita pakai yg cc k.
Mood gmabar kat atas aku cuba control detail dan hightlight awan dan blending mood yang aku gunakan untuk keseluruhan gambar ni antaranya adalah multiply screen dan softlight.untuk aku maintan kan color keseluruhan pergi kat selective color dan tarik color natural dan boleh pilih dan main 4 color dalam natural tu.
Just share sunrise kuala lumpur view di kg baru.

Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya