Pandangan aku terhadap komposisi di teluk cempedak kuantan pahang






Assalamualaikum saya amir kattni menjadikan landscape photography sebagai hobby dan minat saya terlalu dalam mengenainya.sampai kadang 2 terlalu mengkaji structur dan geologi alam bila saya merakam foto di mana mana sahaja di malaysia ini.pandangan saya mengenai komposisi di teluk cempedak ni sebenarnya banyak menguji para landscaper baru atau lama lebih 2 lagi bila air pasang dan surut,kerana batu batunya sini amat besar dan kedudukan nya jauh 2.ade juga pantai di malaysia ni bila letak kamera dan tripod boleh nampak je leading atau komposisi sampai terus ke matahari.bagi aku teluk cempedak ni antara yang mencabar juga komposisi nya.ye dan aku amat sukakannya.walau dah beberapa kali datang sini masih tidak berpuas hati lagi dengan komposisi dan moment yang ade.moment pada pagi ni berlalu dengan cepat.time kompo tgh baik moment tak keluar pusing 2 cari kompo keluar pulak yang merah.apepun bila kita sedang memfoto di pantai berhati 2 lah demi menjaga keselamatan diri dan kamera sendiri.pendek kata kalau takut dilambong ombak jangan berumah di tepi pantai.
 Inshaallah ada hari kita repeat nanti.

Amirkattni
Amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya