Moment kekuningan sehingga keluar ray of light




Assalamualaikum selamat datang ke blog saya amir kattni.alhamdulillah dah dekat 7 bulan dah saya share gambar 2 terbaru saya di sini.walaupun ade juga yang tak terbuat saya share juga mana yang terbuat.gambar 2 diatas ni moment semalam 13 februari 2018.panas nya matahari semalam memang lain macam teriknya.aku pun tak beberapa faham cuaca sekarng ni.mula 2 awan tinggi kekuningan selepas tu rendah tiba 2 takut jugadi buatnya.aku shoot stay sebenarnya dri kuning smpai keluar ray...
Apepun aku still tgh process lagi gmbar yang di sini dan ade juga gambar bersiri vertorama ..

Justsharing terima kasih
Email amirkatni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya