Antara kenangan kenangan manis 2017


Selama 6 tahun tidak pernah menggunakan filter dan masa ni aku gunakan filter tianya pemberian abg rizal mohd semasa minum di area rumah beliau dan sangat teruja dgn filter ni dan aku amat menghargai nya smpai sekarang walaupun filter tu filter plastik dan ramai kawan 2 mengatakan filter tu banyak colour cast.bagi aku filter tu amat luarbiasa jika setting pada white balance  kamera kita hampir tepat dgn warna sebenar keadaan moment semasa.aku memang tak pernah belajar cara penggunaan serta cara memakai filter yang tepat cuma hanya meminta pendapat dan pengalaman antara orang yang banyak membantu dalm teori ialah cg lan medan 😃😃😃.dan satu sebab lagi ialah aku memakai kerana pertandingan fotografi landscape yang kesemuanya membenarkan single image sahaja....bab ni aku no komen sebab feel aku lebih lagi pada manual bracketting.aku tak kisah ape orang nak kata sebab kita sudah kenal dgn cara kita merakam semasa di lokasi dan semasa processing.dan aku bukan sangat suka ikut orang dan aku sedar siapa diri ini.landscape fotografi sekadar cukup saya mendapat gambar dan amat bersyukur dengan nikmat yang tuhan beri serta kepuasan diri kita sendiri.

Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya