Sepagi bersama abg semmy depri absori

Sunrise pullman putrajaya

Alhamdulillah pagi tu saya ingat saya yang awal rupanya ade lagi seorang sahabat lagi awal pada saya iaitu abg semmy depri.
Kami bersama 2 merakam keindahan alam pada pagi itu sambil sembang 2 photography dan asal usul dari mana.memang niat nak ajak minum pagi tapi saya amat terlambat sebenarnya untuk menghantar anak saya ke tabika.
Apepun photographer abg semmy dari seberang ni memang cool dan rendah diri.
Inshaallah semoga suatu hari nanti saya pula yang akan ke indonesia untuk melawat tempat asal datuk moyang ku di bali.

Salam kenal dari amir kattni.
Malaysia indonesia dua sahabat lama (y)

Kamera canon7d
Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya