Senja di masjid putra

Putrajaya di waktu senja

Alhamdulillah selama 6 tahun dekat di dalam dunia photography landscape sudah kali ketiga sahabat 2 saya memberikan tripod baharu mereka kepada saya.saya rasa amat bertuah mempunyai sahabat 2 seperti mereka.sebenarnya saya telah berhutang budi kepada mereka iaitu pakjik abg shamsi dan abg shaibullah kamari.
Inshaallah saya akan ingat sampai ke mati.bak kata pepatah hutang budi bawa kemati.inshaallah dengan tripod 2 kalian saya akan merakam gambar yang baik 2 tidak menyalahi hukum juga tidak bertentangan dengan agama.semoga gambar saya akan  mengubungkan saham kita di akhirat nanti.
Semoga allah membalasnya suatu hari nanti.

Kamera canon 7d
Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya