Jumpa outing boleh tegur 2


Orang nak kenal aku masa outing senang je.tgk ade orang pakai beg merah jenama canon tu aku la.memang bila pakai beg tu semua org pandang aku lekeh mcm budak baru beli camera ngan main camera.tapi aku tak pernah kisah kalau org pandang aku gitu.satu lagi lepas outing bila duduk ramai 2 dieorang sembal pasal filter lens dan bagai bila tgk org diam tu lah aku...nampak gelas teh tarik kat meja tanpa makanan tu lagi lah boleh tahu siapa aku.
Senang cerita aku ni simple bro.takde nak sembang teori gadget bagai.yang aku tahu aku bawak keluar gambar aku utk aku share karya 2 aku.

everyday aku still shoot and one day i will stop.

-Amir kattni-

Kamera canon 7d
Filter nil
Manual bracketting
Digital blending
Adobe cc

Email me amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya