Hot air baloon fly over sunrise masjid tuanku mizan zainal abidin putrajaya

Masjid besi sunrise

Alhamdulillah sepagi bersama sahabat kawan aqre pagi ni.selesai memfoto kami ke mamak shahnaz utuk sarapan pagi.perbincangan kami pada pagi itu bagaimana hendak menguatkan market dalam bidang wedding ,newborn dan potraiture.maklumlah selama ni saya hanya bermain landscape sahaja bukan tidak ade shoot wedding tetapi kebanyakannya saya tolak kerana gadget yang saya ade masih tidak mampu untuk meluaskan market saya.sudah tiba masanya saya berubah arah demi memantapkan diri dalam mencari dan menjana ekonomi keluarga bersama teman seperjuangan.dan saya memang tidak pernah malu untuk belajar dari bawah kembali.selesai sarapan jam menunjukkan pukul 12.30 tghari waduhhh memang lama jugak perbualan kami dari jam 8 pagi sehingga 12.30 hari.mantappp ;)

Kamera canon 7d
Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya