Sunrise masjid besi 8 september 2017

Masjid tuanku mizan zainal abidin putrajaya

Pagi tu lepas solat subuh di rumah rasa macam nak bersunrise.tengok bateri kamera tinggal 37 persen je ade.
Tanpa berlengah lagi aku pun bergegas menaiki motor aku jenama dinamik 120 dan terus memecut laju sebab aku tak nak kehilangan lampu bawah tasik tu.
Alhamdulillah sempat sampai kat situ jam 6.40 am.setting tripod kamera siap 2 memerlukan masa 5 minit itu adalah aku.jam tepat 6.50 pagi lampu tasik belah kiri padam.kebiasaan aku shoot masjid ni belah kanan yang padam dulu.huhuhu maintanance die dah ubah kot.alhamdulillah keluar lah moment pagi tu bewarna merah dan magenta serta warna kuning yang sedikit.

Aparture f8
Manual bracketting
Pp adobe photoshop cc

Kamera canon 7d
Lens 10-18 is

Email amir kattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya