Kuala lumpur city

Blue hour kuala lumpur

Aku shoot gambar ni petang tadi. lepas amek gambar kat tugu negara je terus gerak kat sini dibawah parking regalia residence kuala lumpur.masa tengah shoot teringat satu brother kata kat aku dulu...kalau ade rezeki nak amek kamera ape?aku cakap sony a7s 2.brother tu senyum je kat aku.
Sebenarnya aku suka sangat shoot ngan canon 7d ni.alhamdulillah dah pakai hampir dua tahun aku dah semakin kenal dengan range kelvin dan macam 2 perangai die yang aku nak semasa processing.feel blue die pun sedap mata memandang walaupun cuma 18 mega pixel.satu hari tu aku pernah shoot pakai 5d mark 3 kepunyaan abg shamsi dan proses di macbook...memang jauh feel die berbanding canon 7d ni.huhuhu macam dah kena racun pakai mark tiri pulak ;).
Takpe kamera tu no 2 punya cerita.keep shooting and trainning.trainning make you perfect.

Kamera canon 7d
Lens 10-18 is


Email amirkattni@gmail.com
016 6043791

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya