Keindahan masjid putra dan istana selangor di waktu sunset

Masjid putra dan istana selangor

Tempat ni adalah antara tempat kegemaran aku shoot sunset masjid putra kat sini.tak susah nak pergi sini cuma masuk melalui bangunan putrajaya holding bersebelahan kementerian wilayah persekutuan precint 2 dan nampak lah komposisi ni.dan ini antara gambar sunset kegemaran aku kat putrajaya ni.belum rezeki aku lagi naknak shoot kat luar negara.kalaulah aku berkemampuan tempat yang aku nak pergi shoot sekali di dubai.itupun kena siapkan gadget 2 dan  keperluan  kamera yang mantap sebelum kesana.kemudian barulah di tempat tempat yang lain.ianya adalah angan 2 sebenarnya huhuhu.

Kamera canon 7d
Lens 10-18 is canon

Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya