Kayak



Sebenarnya kayak ni kayak yang telah rosak.jadi sudah berkali 2 aku mengambil peluang untuk sekali lagi memfoto kayak ini disini.ptg tu aku tariklah kayak ni sorang 2 sambil orang-orang yang menikmati keindahan taman wetland putrajaya pada petang itu tersenyum senyum melihat aku.
Bila tripod sudah siap di pasang,ambil kamera dan on yaallah bateri berkelip-kelip pula tanda dah nak habis.Aku cuma dapat merakam hanya 9 keping sahaja gambar pada petang sunset yang indah itu. .alhamdulillah shoot yang ke 9 padam terus kamera aku.
Moralnya jangan lupa off bateri di dalam beg kamera dan pastikan bateri kamera berada didalan keadaan yang penuh.

Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya