Pelangi antara gapi rawang selangor


Pada hari itu saya datang ke sini bersama keluarga untuk menyiapkan portfolio fotografi saya dirumah tuan azaharul shah.
Beliau banyak membantu saya dalam menguruskan serta menunjuk ajar persiapan portfolio saya untuk persijilan fotografi level 3 sijil kemahiran malaysia.
Selesai urusan mengemaskini portfolio kami sekeluarga bertolak terus balik ke pahang.semasa di dalam perjalanan saya melihat pelangi yang indah cahayanya keluar ditepi tingkap kami.dengan segeranya saya mengeluarkan kamera dan tripod yang ade dan terus mencari subjek landscape untuk dirakam.kelam kabut juga dibuatnya kerana mencari sesuatu subjek didalam fotografi landscape bukannya mudah.alhamdulillah ternampak sebuah runah kedai yang berlatarkan genting highland untuk di jadikan subjek saya.
Alhamdulillah dengan izin allah saya berjaya memfoto pelangi walaupun tidak sepenuhnya pelangi sebenar.alhamdulillah...

Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya