Jambatan Gemilang Putrajaya

Jambatan gemilang putrajaya malaysia

Pemandangan matahari terbenam di jambatan gemilang putrajaya.Masa ni aku cuma nak shoot jambatan ni je bila crop nampak macam pelik sikit sebab kompo kat sini.jadi aku masukkan jugak 3 bangunan tu.kat sini bila shoot smpai blue hour tak risau sangat sebab surau berdekatan dgn restoren empangan tu jadi aku take time sikitla masa ni.sebenarnya aku tunggu jugak lampu bawah jambatan warna biru tu bukak full tapi memang bukan rezeki.agaknya kerajaan sekarang sedang melakukan penjimatan elektrik di semua jabatan kerajaan di masa ini,apepun aku still happy walau dpt gambar momet sunset dan gambar lampu tak complete mana.selagi hidup kita nikmatilah ape yang ade dan bersyukurlah selalu kerana malaysia masih aman.hargailah keindahan alam,tempat,tasik yang sedia ada agar keindahan ini nanti dapat dinikmati oleh anak cucu kita suatu hari nanti.

Canon 7d lens 10-18 is
Email amirkattni@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Air terjun takah tinggi Taman Negara endau Rompin selai johor

Event at Boraombak Marina Putrajaya

Sunrise putrajaya